“Koncept znamke je prenos sporočil med ljudi, da za trenutek pomislijo – ali pa da postanejo iztočnica za nadaljnji pogovor. Sporočilo lahko sovpada z izdelkom ali pa gre za besedne igre in nekakšno dvojnost.”

REVIJA EKO HIŠA & STILL, november 2019

“Prepričana sem, da že branje kake pomensko močne vrstice lahko vodi do novih perspektiv, sproži nadaljnja razmišljanja ali pa podkrepi nek zaključek do katerega smo delno prišli tudi sami z izkušnjo.”

MARIBORINFO, april 2017

“Svet, pravijo, ni črno-bel. A vodilna nit grafične oblikovalke Nike Ferš je prav črno-beli svet. In če misli, ki te navdihnejo v knjigah, postaviš na uporabne izdelke v teh dveh barvah, dobiš Quotelife. Uspešno zgodbo.”

KANAL A, oddaja SVET, maj 2017

“Znamka Quotelife je mešanica produktov za vsakdanjo rabo. Odraža jo minimalističen dizajn in črno-bela kombinacija, vsem produktom pa je skupno podajanje sporočila.”

COSMOPOLITAN, julij 2017

” V današnjem času tudi veliko drvimo, zato je časa za iskanje odgovorov ali inspiracije v knjigah, pa tudi poglobljene pogovore veliko manj. Citati  so tako postali nekakšno instant  zdravilo, ki velikokrat služi prevzgoji srca.”

REVIJA HOME, marec 2017

“Osnovno vodilo je vzpostavitev nadaljnje komunikacije in razmišljanja. Bistvo je, da ti da misliti.”

SIOL.NET, oktober 2016

“Znamka Quotelife je nastala kot plod treh ljubezni – ljubezni do citatov, ki se zrcali skozi zaljubljenost v tipografijo, in večnega iskanja minimalizma. S tipografijo poskuša oblikovalka podkrepiti sporočila, cilj pa je širjenje le-teh.”

CITY MAGAZINE, april 2016

“Kako bi opisali svoj stil oblikovanja?
Kot izrazito minimalističen in tesno prepletajoč se z mojim načinom razmišljanja, življenja in stila. Najbrž je povezan s senzibilnostjo, da je hitro vsega dovolj ali preveč.”

ELLE, september 2016

“Quotelife – nova slovenska blagovna znamka, ki bo polepšala naš dom. Izdelki imajo misijo: kreiranje komunikacijskih situacij, ki odpirajo nove ideje in perspektive ter s tem prispevati v skupno dobro.”

CITY MAGAZINE, avgust 2015
NAZAJ NA VRH
Group 2