Operacija: Razvoj znamke Quotelife

Namen projekta:

Naložbo projekta “Razvoj znamke Quotelife” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Poslanstvo znamke Quotelife je širjenje sporočil med ljudi, s tem ko postanejo del vsakdanjih predmetov, ki nas ves čas obkrožajo in imajo s tem neizmeren potencial doseganja širše množice. Gre za izdelke za organizacijo dela in izdelke za dom, ki tudi sicer na nek način vzpodbujajo osebne rituale (pitje čaja, kave, nega telesa…) in v življenje vnašajo trenutek premora.

Cilji projekta:

S pomočjo razpisa bomo nadgradili in prenovili obstoječe izdelke, jih v celoti preusmerili v trajnostne izdelke, izdelane v Sloveniji, ustvarili nov foto in video material, prenovili spletno stran in okrepili komunikacijske dejavnosti, ter proti koncu leta 2021 intenzivno vstopili na nekaj izbranih EU trgov.
NAZAJ NA VRH
Group 2