LJUBEZEN DO
CITATOV

Quotelife. Življenje v navednicah. Misli, ki dajejo misliti. Misli, ki niso tvoje, a vendar govorijo isti jezik, pa čeprav so plod življenja in izkušenj nekoga drugega…. Znamka je nastala kot plod treh ljubezni. Ljubezni do citatov, ki se zrcali skozi zaljubljenost v tipografijo in večnem iskanju minimalizma.

ZA LJUBITELJE
SKANDINAVSKEGA
DIZAJNA

Obstaja veliko načinov, kako prikazati neko besedo, poved ali celo odstavek. Izbrati pravo tipografijo, določiti razmak med črkami in vrsticami, vse to je nekaj kar predstavlja igro tipografije. Znamka Quotelife je zrasla iz ljubezni do popolnih črk, ki jih skušamo oblikovno dodelati tako, da izbrana tipografija ali tipografska igra, še dodatno podkrepi sporočilo.

LJUBEZEN DO
TIPOGRAFIJE

SPODBUDA
K RAZMIŠLJANJU
IN POVEZOVANJU

LJUBEZEN DO
MINIMALIZMA

Večno iskanje minimalizma sledi principu oblikovanja, ki se drži definicije minimalizma. Minimalism is not a lack of something. It’s simply the perfect amount of something. — Nicholas Burroughs

PRODUKTE USTVARJAMO
S STRASTJO
DO PODROBNOSTI

Osnovni moto znamke je širjenje sporočil, s katerimi želimo povezovati, spodbujati k razmišljanju in omogočiti nadaljnjo komunikacijo. Gre torej za ustvarjanje situacij, preko katerih s sporočili govorimo z ljudmi.

ŽIVLJENJE
V NAVEDNICAH

ZNAMKO QUOTELIFE
USTVARJA

LJUBEZEN DO
SOUSTVARJANJA

Znamka je avtorski projekt Nike Ferš, samostojne grafične oblikovalke, ki je diplomirala s celostno podobo za znamko. Uživamo v soustvarjanju zato si želimo sodelovanj in povezovanj z ljubitelji tipografije, minimalizma in črno bele kombinacije.